Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

IVT Green line 9 plus - ALARM presostat vysokotlaký (HP)

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Zobrazuje se závada presostat vysokotlaký...
Byla provedena výměna chladiva, filtru, skrticiho ventilu. Vypozoroval jsem že chyba vyskakuje v okamžiku, kdy to nahřeje TUV a má dojít k vypnutí. Vypnuto je ale pouze oběhové čerpadlo, kompresor běží stále dál a proto se zobrazí alarm. Potvrdím ho a po cca 45 sekundách se kompresor vypne při tlaku chladiva cca 32 - 38 bar. Někdy se stane že kompresor nabíhá z 11°C a cca 8 bar, následně po cca 30s, asi bezdůvodně připne dotop, a po 6min. se vypne nahřívá to stále dál pomocí kompresoru další cca 2min. a pak to za stejných okolností zase skončí tj vypne se oběhové čerpadlo a kompresor běží stále dál. Zkoušel jsem i tovární nastavení a následně snížení teploty TUV z 51°C na 45°C protože to skončilo chybou GT8. Je možné že je chyba v REGO 637E?
Děkuji za rady.
  • 26. 5. 2023  20:11
  • Honza

To vypadá na nějakou chybu v regulaci nebo oběhovém čerpadle. Více info vám pošlu do mailu.
  • 29. 5. 2023  08:53
  • Správce
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku