Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

TnG Air - Servis

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Dobrý den,
čerpadlo od TNG-AIR / MVM - ECO. CZ s.r.o. mám od roku 2008. Nevybíral jsem jej, bylo nainstalováno v novém domě, který jsem koupil. Topím i ohřívám TUV. S čerpadlem jsem víceméně spokojen. Lhal bych kdybych tvrdil opak. Vše v zásadě funguje, topí (i třeba v loňských mrazech), spotřeba proudu, hlučnost, vše v rámci očekávání. Nicméně nemám možnost srovnání s jinými výrobky.

Co bych přístroji vytkl je strašná úroveň uživatelského konfortu. Nastavení (ekitermni křivka, povolení ohřevu vody, atp.) kolíky připomína šifrovací hru s kodovací tabulkou. Po návodu jsem se musel složitě pídit a byl mi zaslán až na urgence přímo z firmy. Trochu mi to připadá, jako by chtěli trochu podpořit přijmy ze servisu tak aby se v tom člověk moc nehrabal a na všechno volal placený servis.

Co je ale naprostá tragedie je servis. Poruchy jsem doposud měl dvě. Jednou odešel nějaký čip v řídící jednotce - prý díky úderu blesku. Ten byl naštěstí vyměněn relativně brzo a navíc to bylo v létě. Bohužel mi však před vánocemi odešel kompresor. Jediný servisní kontakt je jistý pan Laga, který bere telefony podle svého uvážení, zpátky zásadně nevolá a pokud ho člověk konečně odchytí, tak slibuje virtuální termíny, které, jak člověk zpětně zjistí, ani neměl v úmyslu plnit, protože servisman, kterého sliboval o nějakém domluveném termínu vúbec nevěděl. Když zavoláte do firmy, tak Vám sdělí, že celý servis si pan Laga koordinuje sám a nikdo jiný o tom neví vůbec nic. Nerozumím, jak firma, která se chlubí x instalacemi nemá žádnou zastupitelnost v oblasti servisu a závisí na jednom člověku.

Z tohoto důvodu doporučuji před koupí čerpadla dát si do smlouvy pevné reakční doby servisu a sankce a bez toho čerpadlo nebrat.

A dotaz na závěr. Nevíte o nějaké servisní alternativě pro tento typ čerpadla než je výrobce?

Děkuji.
  • 24. 1. 2013  12:07
  • Karel

Servis samotného čerpadla vám může udělat v podstatě jakákoliv zkušenější chlaďařská firma. Servis elektroniky a regulace asi nikdo jiný než Tng neudělá.
Podobných zkušeností zákazníků s špatným servisem u této firmy je zde v poradně bohužel více.
  • 24. 1. 2013  14:42
  • Správce
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku