Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

Velmi špatné zkušenosti s TČ NIBE – tragický servis

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Dobrý den,


touto cestou se chci podělit o naše velmi špatné zkušenosti se společností NIBE. Obecně je považována za špičku mezi tepelnými čerpadly. To byl i důvod naší volby. Ona značka sama o sobě asi dobrá bude, ale některé její autorizované montážní a servisní firmy nikoli. Naše TČ bohužel v podstatě funguje jako velmi drahý elektrokotel. Místo slibovaného šetření elektrické energie následovala její enormní spotřeba a vysoké platby. Vedle toho opakované chybové hlášky, období netopení…Po více než dvouleté marné snaze dostat domů jakýkoliv servis (o jeho odbornosti ani nemluvě) jsme už naprosto znechuceni a uvažujeme o výměně čerpadla (byť máme ještě záruku na kompresor). Několik servisních hlášení, neschopnost společnosti řešit problémy a arogantní přístup nás naprosto šokovali. Když už se konečně někdo naší žádostí zabýval a přislíbil řešení, tak sice technici 2x přijeli, ale ani jednou nevěděli co s tím, tak příště pro jistotu nikdo na opakované hlášení nereagoval. Poslední servisní hlášení proběhlo ve středu 04.12.2019. Náhodou jsme se na servisní linku dovolali a bylo nám přislíbeno, že se nám někdo ještě týž den nebo den následující po 15:00 hodině ozve. Neozval. Stále čekáme a čekáme… Od té doby nikdo telefon nezvedá nebo ho vytípává. Momentálně TČ opět netopí, opakovaně hlásí alarm, vyhazuje jističe… Značku NIBE můžeme za nás silně nedoporučit! Vysoká cena, nízká kvalita a tragický servis . . . A jaké zkušenosti máte vy?
  • 6. 12. 2019  19:58
  • Katerina Blazkova

NIBE je solidní firma a umí se postarat o to aby tepelné čerpadlo chodilo tak jak má. Pokud takto nefunguje servis montážního partnera, zkuste se obrátit přímo na centrální servis výrobce, nebo na jejich technické oddělení.
  • 9. 12. 2019  09:05
  • Správce

Centrální servis byl kontaktovan přes on-line formulář,dále bylo několikrát napřímo kontaktováno technické oddělení - dovolání bohužel nikde....mam tedy kontaktovat centrálu ve Švédsku?
  • 9. 12. 2019  09:45
  • Katerina Blazkova

Pokud vám čerpadlo nefunguje a servis nereaguje tak se zkuste obrátit přímo na vedení společnosti.
  • 9. 12. 2019  10:09
  • Správce

Centrální servis byl kontaktovan přes on-line formulář,dále bylo několikrát napřímo kontaktováno technické oddělení - dovolání bohužel nikde....mam tedy kontaktovat centrálu ve Švédsku?
  • 9. 12. 2019  12:17
  • Katerina Blazkova
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku