Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

Rychlá ztráta teplé vody

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Dobrý den,
Vlastním tepelné čerpadlo IVT Greenline HE C11, je v provozu od roku 2011, poslední dobou se velice brzo vyčerpá zásoba teplé vody, dříve nebyl problém, aby se vykoupala celá čtyřčlenná rodina, přičemž každý člen rodiny si pohodově napustil vanu a nikdy jsme teplou vodu nevyčerpali, nyní napustíme jednu vanu a teplá voda je skoro pryč, asi za půl hodiny je teplá voda znovu horká, ale vydrží tak na půl vany, v době koupání je na display symbol "Program/časové ovládání", je možné, že by čerpadlo v době kdy je na display výše zmíněný symbol prostě neohřívalo vodu pro koupel ? Zatím se komplet vykoupeme, ale je nepříjemné čekat až se voda znovu dohřeje. Používáme studniční vodu, dělá se občas kamen, takže nevím, jestli to není někde zanesené, než budu kontaktovat servis, tak bych rád znal váš názor
  • 23. 12. 2018  20:13
  • Radomír Šálek

Nejdřív se podívejte na regulaci, jestli nemáte nastavený nějaký úsporný režim nebo útlum pro ohřev teplé vody.
Pokud ne, může být problém v čidlech nebo bude po těch letech potřebné vyčistit výměník.
  • 28. 12. 2018  08:58
  • Správce
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku