Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

Danfoss-servis TČ

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Chci se podělit o tristní zkušenost s firmou Wůdy Jan, Kolín a varovat tak potenciální zákazníky. Tento „podnikatel“ vyznává podivnou současnou subkulturu nezvedání tel.,nereagování na mail, takže pravděpodobně byste jej zkontaktovali pouze skrze prostředníka(ci) Danfossu, tak jak to bylo při objednání servisu v mém případě, ale rozhodně to bylo šlápnutí vedle. Pana Wůdyho zajímalo jakou mám nemrznoucí směs, což jsem mu dal do mailu, ale k čemu to je, když dvě prosté věty stejně nepřečte. Výsledkem byla velmi drahá a především úplně zbytečná návštěva z jeho strany, neboť mi sdělil, že mám mít jinou kapalinu, ale tu samozřejmě nedovezl. K tomu mi naprosto chybně refraktometrem změřil nezámrznost a alespoň zaizoloval cca 1bm venkovního potrubí solanky(i toto, ale nedokončil) Po jeho odjezdu jsem stál s prázdnou peněženkou jak opařený a nechápal, co vlastně u mě dělal. Samozřejmě jsem jej zkoušel kontaktovat, kdy mi tedy alespoň vymění kapalinu v primáru, aby zohlednil svou totální nepřipravenost při první návštěvě- bezúspěšně. Současná příznivá situace ve stavebnictví asi dovoluje takovýmto „subjektům“ se takto k nám zákazníkům chovat, ale věřím, že v dlouhodobějším měřítku, dojde i na ně. Výravský Jan, Černožice
  • 17. 2. 2017  08:32
  • Výravský Jan
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku